Mar 18, 2012

Yes, I do


Nemaš vremena za sebe, čujem druge kako mi govore, a ja ćutim i mislim da sve što radim zapravo radim za sebe. Šta uopšte znači nemati vremena za sebe kad si ti sam centar sopstvenog vremena, kontam, ali, ponavljam, ćutim. Stvarno nemam, odgovaram kako se i očekuje od mene, dok hodam medju simpatičnim lamama i uspavanim medvjedima, pojedem zeljanicu, popijem bourbon, radim posao koji sam oduvijek htjela, odgovaram (nekad ne)strpljivo na milion fenomenalnih pitanja djeteta, vježbam, vučem sa sobom kajdanku, lakiram nokte, njuškam i mirišem, peglam za sve nas, kuham lijepe stvari, slušam radio i muziku, hodam po planinama, i nikad ne zaspim bez knjige. Možda mi fale filmovi, ali doći ce ljeto, škola će na raspust, a ja ću malo do plaže, malo u hard disk, malo na terasu u kasno veče. Imam sad i imam sve, da ispravim Caneta. Svo vrijeme je moje vrijeme, a nadam se da i vaše pripada vama. 

ps. JuTjub me podsjeti - kada je prvi put slušalo albume Mišela Petručanija, Čudovište je reklo: Ovo je genijalno, ali što ja ne mogu tih francuskih Talijana, garant je neki Mikele u pitanju, nego se našao praviti frajerom, Mišel, Mišel?! Ko zna kako je izgledao Mišel Petručani ne može da ne umre od smijeha. Poslije smo se i same smijale na pariškom groblju gdje Mišel, minijaturni i nikad prežaljeni gigant jazza, leži kraj Šopena. Sa svakim pravom, naravno. Indžoj. 




6 comments:

  1. Sjajan patuljak! Hvala što dijeliš! :)

    ReplyDelete
  2. Kad kazes nemam vremena za sebe,nemam ovo,nemam ono zaista i neces imati...ja se drzim toga, zato uvjek govorim da imam vremena za sve,i zaista sve stignem :)

    ReplyDelete
  3. Tony: teoretski nije patuljak, nego je imao osteogenesis imperfecta, bolest kristalnih kostiju, ali u svakom slucaju je bio sjajan. itsa plezr :)

    natasa&pippy: bravo vam ga! :)

    ReplyDelete
  4. ja nista ne stignem, ergo ti si mnogo brza od mene iako smo odrasli na istom brdu :)

    ReplyDelete
  5. propy: ne sekiraj se, ja samo lazem po blogu ;)

    ReplyDelete