May 9, 2012

got me



Nepravedno optuzena od strane nekog da sebi pustam Gotye-a po vascijeli dan sto puta (sto je moglo biti tacno lani, ali sada ne), odlucila sam da se nepravedno i bez skrupula odbranim. Naime, kacim ovdje intervju s mladim Aussijem koji je ovih dana izasao na mom omiljenom JuTjub kanalu, Q, Toronto. Citavih pola sata! Gledajuci ga, pao mi je na pamet Macin deda kad ju je pokusao udati za nekog dijasporasa u Cikagu rijecima: Ajde sto je najs, al' sto je smart! Elem, Gotye je ne samo najs nego i jako smart. Potom sam u stilu Ljubice Kralj gledala i gledala i rekla: Pa vidi ti te pametne i vesele oke, to moze biti samo neko ko je Blizanac! Kad ono, odista i doista, ja u pravu, sto je znak da (ne)potrebno-vidovnjacke sposobnosti ponekad dopadnu i laika poput mene.  Inace, QTV mogu od srca preporuciti svima koji vole dobre i kvalitetne intervjue sa muzicarima i inim pametnim ljudima. Rufus, The Black Keys, Adele, Margaret Atwood, Massive Attack, Fleet Foxes, deeeesetine drugih i jedan i jedini Andrew Bird. 




4 comments:

  1. prvo, hvala vam na pomenu, boldu i hiperlinku, a drugo, čovjek brblja kao da je blizanac i u podznaku, ali pametno, ko strelac :)

    ReplyDelete
  2. odlican blog.
    posjeti i www.ponosna.in

    ReplyDelete
  3. Obozavam njegovu muziku,samo cu to da kazem ...

    ReplyDelete