Jan 9, 2012

Lazarus under snow



Pravi odgovor na zimu je dobra oprema, rekla sam sebi i obukla se kao da idem shuttlom na Mars. Dijete i ja smo, nakon sat vremena, lezali u 40 cm snijega, kontemplirajuci sivo nebo nad Igmanom. Osjecala sam isti mir kao kad u julu lezim na vodi usred Tirenskog mora. Kod kuce se, pak, na fotografiji jasno vidjelo samo moje nepomicno tijelo i dijete kako, u neka doba, sjedi i gleda u moje zatvorene oci mrtvaca. Canc, Canc, Canc. Obrisala sam sopstvenu smrt u par poteza. 



5 comments:

  1. dijete...?

    wow, ja sam izgleda svašta propustila

    zora

    ReplyDelete
  2. pigec: ma jasta...

    zora: ih tebe, pa nisi svanula godinama na bloggeru :) da, dijete je uveliko toddler :)

    ReplyDelete
  3. ih zore i ja kazem, njen je garant vec u pubertetu :)

    ReplyDelete
  4. hahahhaha nooo, that would make zora very old :)

    ReplyDelete